Algemene voorwaarden

Prijzen

De door ons genoemde prijzen zijn altijd inclusief BTW en eventuele overige belastingen, behoudens eventuele kosten van aflevering. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod (waaronder ook typfouten) binden ons niet. Wij behouden ons het recht voor tussentijds wijzigingen in de aanbiedingen te doen.

Bestelling

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Tabel :

Artikel Bezorgkosten per bestelling
Standaard bezorgkosten € 7,95
Kleine producten 
(Salontafel, 
€ 19,95
Middelgrote producten 
(o.a. kleine wandmeubels, kleine bedden, tv-meubels, kleine dressoirs, zware salontafels)
€ 29,95
Grote producten 
(o.a. grote wandmeubels, grote bedden, grote vitrinekasten, grote dressoirs)
€ 39,95
XL producten 
(o.a. boxsprings, kleine bankstellen, kleine hoekbanken)
€ 59,95
XXL producten 
(grote bankstellen, hoekbanken, complete woon-,)
€ 79,95

Voorbeeld 1 – Ik wil 3 eetkamerstoelen bestellen, wat zijn mijn bezorgkosten?

Eetkamerstoelen zijn onderhevig aan standaard bezorgkosten, dus de totale levering van deze 3 stoelen is € 7,95.

Voorbeeld 2 – Ik wil 2 eetkamerstoelen en een doos met veren bestellen, wat zijn mijn bezorgkosten?

Eetkamerstoelen zijn onderhevig aan standaard verzendkosten, maar de boxspring valt onder de ‘XL-producten’. U betaalt alleen de verzendkosten per bestelling. In dit geval betaalt u de verzendkosten voor het grootste product (doosverpakking) en daarom is de totale levering van deze 3 producten 59,95 euro.

Wilt u meerdere producten tegelijkertijd bestellen?

U betaalt de verzendkosten slechts eenmaal. Zie voorbeelden hierboven.

U kunt uw verzendkosten ook als volgt bekijken:

Ook belangrijk:

Uw bestelling wordt geleverd wanneer alle bestelde producten gereed zijn voor levering.

Als we besluiten uw bestelling meer dan eens te bezorgen, betalen we deze extra verzendkosten

Alle kosten voor verzendkosten op de website zijn in Euro’s en inclusief BTW.

Onze producten zijn meestal groot en zwaar, bezorgkosten zijn onvermijdelijk.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De verzendservice stuurt de door u opgegeven leverdatum door. U vindt de door u geselecteerde leverdatum op de orderbevestiging. Bezorgdagen zijn van maandag tot zaterdag. Levering is niet mogelijk op zon- en / of feestdagen. U kunt de tijd niet zelf selecteren, de koerier stelt een schema op en informeert u op tijd met een tijdvenster van 3-4 uur.

Op de ochtend van de geselecteerde bezorgdag ontvangt u een bericht van de rederij over de verwachte levertijd.

Opmerking: levering is dan vast en kan niet worden gewijzigd. Als u in dit stadium nog steeds een andere bezorgdag wilt kiezen, zijn er kosten aan verbonden.

Garantie en klachten

Garantie

Wij gaan er niet van uit, maar het kan gebeuren dat er iets mis is met uw artikel. In alle gevallen gaan we ons best doen dit voor u op te lossen, wij vragen dit binnen 2 dagen na levering te melden.  Neem voor garantie contact op met onze klantenservice  klachten@furnihaus.nl. Dit kan via telefoon, maar kan ook door het sturen van een email. Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand, die hebben we nodig om u snel te kunnen helpen. Graag foto’s mee sturen, dan helpt dit en kunnen we u nog sneller helpen.

Standaard 1 jaar garantie

Furnihaus hanteert standaard 1 jaar garantie. Heeft het product schade of gaat het eerder stuk dan normaal. Dan is de garantieperiode van toepassing. Neem contact met ons op en we kijken gezamenlijk naar een passende oplossing.
Deze garantie is alleen van toepassing op eetkamerstoelen die gebruikt worden in particuliere woonomgevingen en niet in commerciële horecagelegenheden.
Stoelen die worden gebruikt in de horeca, zoals restaurants, cafés, hotels, of andere logische instellingen, vallen niet binnen de garantie

Uitzonderingen garantie

Helaas kunnen we niet op ieder artikel dat we verkopen die lange standaard garantieperiode geven. Voor bepaalde artikelen gelden er een afwijkende garantieperiode. Zo kan er voor bijvoorbeeld showroommodellen een andere (kortere) garantieperiode worden gehanteerd. Bij deze artikelen krijgt u vaak een flinke korting, maar dan wel met een kortere maar heel redelijke garantietermijn. Ook bij producten waarvan redelijkerwijs een andere garantieperiode mag worden verwacht, kan een afwijkende garantieperiode worden gehanteerd. Maakt u zich geen zorgen, bij deze producten staat de afwijkende garantieperiode duidelijk en expliciet bij het product vermeld (ook op uw factuur).

Betaalmethode

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

 

  • IDEAL Als je kiest voor betaling via iDEAL, dan word je na het afronden van je bestelling doorgeleid naar je eigen veilige bankomgeving. De betaalopdracht staat daar voor je klaar. Zodra je de betaalopdracht hebt afgerond is je bestelling betaald. Daarna keer je terug naar onze website en ontvang je een bevestiging van de bestelling. Kies je voor iDEAL dan worden voorradige artikelen direct geleverd.
  • MASTERCARD OF VISA Je kan je bestelling veilig en gemakkelijk betalen met je creditcard (Visa en MasterCard). Via onze beveiligde website kun je jouw creditcardgegevens veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wanneer je kiest voor betalen via creditcard worden voorradige artikelen direct geleverd.
  • PAYPAL Met behulp van PayPal kunt u een betaling doen via ons e-mailadres. U gebruikt daarvoor een creditcard, bankrekening of een tegoed op uw PayPal account. Nadat de bestelling geplaatst is, kunt u aangeven dat u wilt betalen met PayPal. Vervolgens wordt u doorgeleid naar PayPal waar de betaalopdracht voor u klaarstaat. PayPal vraagt u om een aantal gegevens in te vullen. U autoriseert hiermee de betaling. Het bedrag zal direct van uw PayPal-account worden afgeschreven. Kies je voor Paypal dan worden voorradige artikelen direct geleverd.

Retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden  waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits het om een voorraad model gaat. 

Let op: U mag het product niet in gebruik nemen.

Terugsturen binnen de bedenktermijn

  • Controleer of uw artikel compleet is, onbeschadigd is en in absolute nieuwstaat verkeert. Zorg dat het artikel deugdelijke en stevig verpakt is. 
  • Vul het retour formulier in en stuur het naar retour@furnihaus.nl
  • U krijgt van ons informatie hoe u het artikel retour kunt sturen.

Let op: kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Dit kan ook via onze service, de kosten kunnen variëren, gemiddeld € 9,95 p.label.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Furnihaus niet aansprakelijk kan worden gehouden voor het beschadigen of zoekraken van uw artikelen tijdens de retourzending.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@furnihaus.nl . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Furnihaus
Mail: Info@furnihaus.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is Criks Design
Onze domeinnaam is www.furnihaus.nl
Poststede 5
3431HP Nieuwegein
KVK:  80865151
BTW: NL861830143B01