FAQ

Betalingen

Welke betaalmethoden zijn er mogelijk?
Er zijn meerdere manier om te betalen. U kunt uw bestelling betalen via de volgende mogelijkheden: iDEAL Mastercard of visa Paypal Afterpay Billink In 3… lees meer
Bekijk alle vragen

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere… lees meer
Bekijk alle vragen

Levering

Hoe volg ik mijn bestelling?
U ontvangt bericht zodra uw bestelling ons magazijn verlaat waarna u deze d.m.v. een Track & Trace code kunt volgen. lees meer
Bekijk alle vragen

Bestelling

Waar is mijn bestelling?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, proberen… lees meer
Bekijk alle vragen

Producten en voorraad

Is het product wat ik bestel gegarandeerd?
Zekerheid tot 2 jaar! De producten van Furnihaus zijn van hoge kwaliteit. Daarom geven wij standaard 2 jaar garantie op onze producten. lees meer
Bekijk alle vragen