Garantie

Wij gaan er niet van uit, maar het kan gebeuren dat er iets mis is met uw artikel. In alle gevallen gaan we ons best doen dit voor u op te lossen. Neem voor garantie contact op met onze klantenservice: service@furnihaus.nl. Dit kan via telefoon, maar kan ook door het sturen van een email. Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand, die hebben we nodig om u snel te kunnen helpen. Graag foto’s mee sturen, dan helpt dit en kunnen we u nog sneller helpen.

Standaard 1 jaar garantie

Furnihaus hanteert standaard 1 jaar garantie. Heeft het product schade of gaat het eerder stuk dan normaal. Dan is de garantieperiode van toepassing. Neem contact met ons op en we kijken gezamenlijk naar een passende oplossing. Deze garantie is alleen van toepassing op eetkamerstoelen die gebruikt worden in particuliere woonomgevingen en niet in commerciële horecagelegenheden. Stoelen die worden gebruikt in de horeca, zoals restaurants, cafés, hotels, of andere logische instellingen, vallen niet binnen de garantie

Uitzonderingen garantie

Helaas kunnen we niet op ieder artikel dat we verkopen die lange standaard garantieperiode geven. Voor bepaalde artikelen gelden er een afwijkende garantieperiode. Zo kan er voor bijvoorbeeld showroommodellen een andere (kortere) garantieperiode worden gehanteerd. Bij deze artikelen krijgt u vaak een flinke korting, maar dan wel met een kortere maar heel redelijke garantietermijn. Ook bij producten waarvan redelijkerwijs een andere garantieperiode mag worden verwacht, kan een afwijkende garantieperiode worden gehanteerd. Maakt u zich geen zorgen, bij deze producten staat de afwijkende garantieperiode duidelijk en expliciet bij het product vermeld (ook op uw factuur).